Dział Księgowy: info (@) dyplomydladzieci.pl
Sprawy księgowe załatwiamy najczęściej w ciągu 7 dni od zgłoszenia.
UWAGA! W każdej przesyłce znajduje się dowód sprzedaży. Logistyka nie wyśle zamówienia bez faktury.
Faktura w Twoim zamówieniu znajduje się między produktami, lub pod listem przewozowym.
Aby otrzymać duplikat w wersji elektronicznej, prześlij do nas poprawnie wypełniony wniosek. Ze względu na procedury ochrony danych, wymagamy użycia autoryzowanego adresu email (podanego podczas składania zamówienia).
Aby otrzymać fakturę wystawioną na innego Nabywcę i Odbiorcę, podaj takie informacje w uwagach do zamówienia (formularz w koszyku).
Zgodnie z nowymi przepisami, dane do faktury wraz z NIP należy podać w momencie składania zamówienia (art. 106b ust. 5 ustawy o VAT). Dlatego, jeżeli nie podałaś NIP podczas składania zamówienia, nie będziemy mogli wystawić faktury z NIP do Twojego zamówienia.
Jeżeli chcesz otrzymać np. dwie różne faktury, umieść wszystkie informacji w polu Uwagi do zamówienia (w koszyku). Musisz to zrobić przed zatwierdzeniem zamówienia w koszyku. Zachęcamy jednak, aby złożyć oddzielne zamówienia i w każdym z nich podać właściwe dane.
Jeżeli na fakturze znajdują się błędne dane, nabywca zobowiązany jest do wystawienia noty korygującej oraz przesłania jej sprzedawcy (art. 106k ust. o vat). Wystawioną notę należy przesłać do akceptacji mailowo lub pocztą na adres działu księgowego. Możesz również złożyć wniosek o skorygowanie danych:
Copyright: 2025 Galanteria DyplomyDlaDzieci.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone. Mapa serwisu