E-mail działu księgowego: info (@)dyplomydladzieci.pl
Sprawy księgowe załatwiamy najczęściej w ciągu 7-14 dni od zgłoszenia.
Zgodnie z zasadami księgowymi, kwota na fakturze musi być identyczna, jak kwota przelewu wykonanego na poczet danego zamówienie. Dlatego, jeżeli chcesz otrzymać kilka faktur, złóż oddzielne zamówienia w systemie.
Aby otrzymać fakturę wystawioną na innego Nabywcę i Odbiorcę, podaj takie informacje w uwagach do zamówienia (formularz w koszyku).
Fakturę papierową zawsze znajdziesz w przesyłce. Aby otrzymać duplikat w wersji cyfrowej, prześlij do nas poprawnie wypełniony wniosek o duplikat faktury . Ze względu na procedury ochrony danych osobowych, zgłoszenie należy wysłać z autoryzowanego adres email (podanego podczas składania zamówienia). Złóż wniosek
Zgodnie z nowymi przepisami, dane do faktury wraz z NIP należy podać w momencie składania zamówienia (art. 106b ust. 5 ustawy o VAT). Dlatego, jeżeli nie podałaś NIP podczas składania zamówienia, nie będziemy mogli wystawić faktury z NIP do Twojego zamówienia.
Jeżeli na fakturze znajdują się błędne dane, nabywca zobowiązany jest do wystawienia noty korygującej oraz przesłania jej sprzedawcy (art. 106k ust. o vat). Wystawioną notę należy przesłać do akceptacji mailowo lub pocztą na adres działu księgowego. Możesz również złożyć wniosek o skorygowanie danych. W takim przypadku otrzymasz od nas korektę błędnie wystawionych dokumentów oraz poprawną fakturę. Data sprzedaży nie ulegnie zmianie. Złóż wniosek
Copyright: 2024 DyplomyDlaDzieci.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone. Mapa serwisu