Wymiana produktów może być problematyczna, szczególnie ze względów czasowych i logistycznych (musimy czekać na produkty od Ciebie, następnie na wpłatę za kolejną przesyłkę itd). Dlatego, jeżeli zamówiłaś niewłaściwe produkty, zachęcamy do odstąpienia od umowy oraz do złożenia i opłacenie nowego zamówienia. Dzięki takiemu rozwiązaniu, otrzymasz nowe zamówienie znacznie szybciej, a środki za odesłane produkty trafią do Ciebie w ciągu 14 dni od otrzymania przez nas przesyłki.
Jeżeli chcesz wymienić tylko wybrane elementy zestawu, dołącz do zwracanej przesyłki dokładne informacje na ten temat. Opisz nam co zwracasz i podaj symbole produktu, na jaki chcesz wymienić. Pamiętaj, aby starannie zabezpieczyć produkty do transportu. Jeżeli wymieniasz produkty z własnej winy, poprosimy Cię o pokrycie dostawy nowych artykułów.
Jak odesłać produkty, aby nie uległy uszkodzeniu?
Copyright: 2024 DyplomyDlaDzieci.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone. Mapa serwisu