Reklamacje
Staramy się sprawdzać dokładnie wszystkie przesyłki, dlatego odsetek reklamacji w naszej firmie jest naprawdę niewielki. Jeżeli jednak popełniliśmy błąd w Twoim zamówieniu lub przesyłka dotarła do Ciebie uszkodzona, masz pełne prawo do zgłoszenia reklamacji. Poniżej przedstawiamy najważniejsze informacje, które ułatwią Ci to zadanie oraz przyspieszą naszą reakcję.
Co się stało?
NIEKOMPLETNE ZAMÓWIENIE
Braki w zamówieniu należy zgłosić natychmiast po otrzymaniu przesyłki. Dlatego, jeżeli otrzymałaś/eś niekompletne zamówienie, nie czekaj, tylko poinformuj nas o tym niezwłocznie.
● wypełnij formularz reklamacyjny podając numer zamówienia. Znajdziesz go poniżej. Opisz dokładnie, których elementów brakuje
● załącz fotografię otrzymanych produktów wraz z opakowaniem
● wyślij do nas zgłoszenie (patrz poniżej)
USZKODZONA PRZESYŁKA
Twoją przesyłkę ubezpieczyliśmy do kwoty 5000 zł. Warunkiem skorzystania z tego ubezpieczenia jest spisanie protokołu uszkodzenia przez kuriera (ważne!). Jeżeli tego nie dopilnujesz, nie będziemy mogli pociągnąć firmy kurierskiej do odpowiedzialności i skorzystać z ubezpieczenia przesyłki, za które zapłaciłaś/eś.
● poproś kuriera o spisanie protokołu uszkodzenia (ważne!)
● powiadom nas o zaistniałej sytuacji (wyślij do nas skan protokołu, opis sytuacji oraz zdjęciama dokumentujące uszkodzenie). Kontakt poniżej.
● jeżeli produkty są uszkodzone a kurier spisał protokół, możesz odmówić przyjęcia przesyłki.PRZESYŁKA NIE DOTARŁA
Pamiętaj, że firmy kurierskie gwarantują dostawę w ciągu 72 godziny (3 dni robocze). Dlatego, jeżeli nie upłynął ten termin od wysłania paczki, nie zgłaszaj jej zagubienia. Przesyłki możesz monitorować tutaj >
Jeżeli przesyłka nie dotarła w planowanym czasie, zachęcamy do kontaktu z infolinią firmy kurierskiej. Jest to najszybsza droga do wyjasnienia sytuacji. Do rozmowy należy przygotować numer przesyłki (wysłaliśmy go do Ciebie wraz z informacją o wysyłce). Oczywiście, jeżeli chcesz, możesz także do nas wysłać zgłoszenie, podając numer swojego zamówienia. Poinformujemy Cię, jak tylko otrzymamy informacje od przewoźnika.
Zgłoszenie Reklamacji:
GDZIE ZGŁOSIĆ REKLAMACJĘ:
Zachęcamy, aby zgłoszenie wysłać drogą mailową, w odpowiedzi na potwierdzenie złożenia zamówienia (wysłaliśmy je do Ciebie po otrzymaniu zlecenia). Możesz także skorzystać z formularza kontaktowego. Jeżeli zależy Ci na szybkim czasie reakcji, skontaktuj się z nami telefonicznie (po przesłaniu mailowym dokumentacji).
GDZIE ODESŁAĆ REKLAMOWANE PRODUKTY
Reklamowane produkty należy odesłać do Działu Zwrotów i Reklamacji: Galanteria DyplomyDlaDzieci.pl Dział Zwrotów, ul. Traugutta 3, 33-300 Nowy Sącz
FORMULARZ ZGŁOSZENIA REKLAMACJI:
Formularz zgłoszenia reklamacji
JAK SZYBKO ROZPATRZYCIE REKLAMACJĘ:
Na rozpatrzenie reklamacji mamy 14 dni od otrzymania wadliwych produktów. Jednak, jeżeli wyskonasz dokładnie powyższe kroki, nasza reakcja będzie natychmiastowa.
Czy Twój problem został rozwiązany?

Chcę zadać inne pytanie