Jak złożyć reklamację?

Staramy się sprawdzać dokładnie wszystkie przesyłki, dlatego odsetek reklamacji w naszej firmie jest naprawdę niewielki. Jeżeli jednak popełniliśmy błąd w Twoim zamówieniu lub przesyłka dotarła do Ciebie uszkodzona, masz pełne prawo do zgłoszenia reklamacji. Ustawowy czas na rozpatrzenie reklamacji, wynosi 14 dni. Jeżeli jednak wykonasz poniższe kroki, możesz liczyć na naszą natychmiastową reakcję.

Pamiętaj, aby zawsze dołączyć do zgłoszenia poprawnie wypełniony formularz reklamacyjny. Przyspieszy do realizację zlecenia.

Formularz reklamacyjny

 

 

Co się stało?

 

NIEKOMPLETNE ZAMÓWIENIE:

Braki w zamówieniu należy zgłosić natychmiast po otrzymaniu przesyłki. Dlatego, jeżeli otrzymałaś/eś niekompletne zamówienie, nie czekaj, tylko poinformuj nas o tym niezwłocznie.

  • wypełnij formularz reklamacyjny podając numer swojego zamówienia. Znajdziesz go poniżej. Opisz dokładnie, których elementów brakuje.
  • załącz fotografię otrzymanych produktów wraz z ich opakowaniem
  • wyślij do nas zgłoszenie drogą mailową i oczekuj na kontakt konsultanta.

 

WADA PRODUKTÓW:

Ups! Wady produktów zdarzają nam się niezwykle rzadko, więc pewnie coś przeoczyliśmy. Możesz liczyć na naszą natychmiastową reakcję.

  • Zrób zdjęcia wadliwych produktów, pokaż je wszystkie na fotografii
  • Prześlij je do nas zgłoszenie, wraz z protokołem reklamacyjnym. Znajdziesz go poniżej.
  • Oczekuj na kontakt konsultanta.

 

USZKODZONA PRZESYŁKA:

Twoją przesyłkę ubezpieczyliśmy do kwoty 5000 zł. Warunkiem skorzystania z ubezpieczenia jest spisanie protokołu przez kuriera. Jeżeli tego nie dopilnujesz, nie będziemy mogli pociągnąć firmy kurierskiej do odpowiedzialności i skorzystać z ubezpieczenia przesyłki, za które zapłaciłaś/eś.

  • poproś kuriera o spisanie protokołu uszkodzenia (ważne!)
  • powiadom nas o zaistniałej sytuacji (wyślij do nas skan protokołu, opis sytuacji oraz zdjęciami dokumentujące uszkodzenie). 
  • jeżeli produkty są uszkodzone a kurier spisał protokół uszkodzenia, odmów przyjęcia przesyłki.
  • prześlij do nas informacje o zaistniałej sytuacji, wraz z protokołem reklamacyjnym. 

 

PRZESYŁKA NIE DOTARŁA:

Firmy kurierskie gwarantują dostawę w ciągu 72 godzin (3 dni robocze). Dlatego, jeżeli nie upłynął jeszcze ten termin, nie zgłaszaj jej zagubienia. Jeżeli minęły już 3 dni od daty wysłania, zachęcamy do kontaktu z infolinią wybranej przez Ciebie firmy kurierskiej. Jest to najszybsza droga do wyjasnienia sytuacji. Do rozmowy należy przygotować numer przesyłki (wysłaliśmy go do Ciebie wraz z informacją o wysyłce). Możesz również do nas wysłać zgłoszenie, podając numer swojego zamówienia. Poinformujemy Cię, jak tylko otrzymamy informacje od przewoźnika.

 

 


Formularz Reklamacyjny:

Dzięki formularzowi reklamacyjnemu, nie zapomnisz podać istotnych reklamacji, dzięki czemu szybiej zajmiemy się rozpatrzeniem zgłoszenia. Wypełnij go dokładnie i dołącz do niego zdjęcia dokumentujące zaistniałą sytuację.

Formularz reklamacyjny

 

Infolinia:

Kontakt telefoniczny na pewno przyspieszy naszą interwencję: 572 378 563 lub 501 368 946

 

Kontakt e-mail:

Wysyłając zgłoszenie reklamacyjne, koniecznie wpisz w tytule słowo "REKLAMACJA". Dzięki temu email trafi od razu do odpowiedniego działu i szybciej się z Tobą skontaktujemy. Najlepiej będzie, jeżeli odpowiesz na którąś z wiadomości, jakie otrzymałaś podczas składania zamówienia. Możesz również wysłać do nas email na adres:  info{@}dyplomydladzieci.pl (usuń klamry z adresu, jest to zabezpieczenie antyspamowe). Do wiadomości dołącz formularz reklamacyjny oraz zdjęcia produktów. Nie zapomnij także podać numeru swojego zamówienia.

 

 

Czy Twój problem został rozwiązany?

Przycisk TAK Nadal potrzebuję pomocy
Chcę zadać inne pytanie

Copyright: 2024 DyplomyDlaDzieci.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone. Mapa serwisu

Oprogramowanie KQS.store