Staramy się sprawdzać dokładnie wszystkie przesyłki, dlatego odsetek reklamacji w naszej firmie jest naprawdę niewielki. Jeżeli jednak popełniliśmy błąd w Twoim zamówieniu lub przesyłka dotarła do Ciebie uszkodzona, masz pełne prawo do zgłoszenia reklamacji. Ustawowy czas na rozpatrzenie reklamacji, wynosi 14 dni. Jeżeli jednak wykonasz poniższe kroki, możesz liczyć na naszą natychmiastową reakcję.
Pamiętaj, aby zawsze dołączyć do zgłoszenia poprawnie wypełniony formularz reklamacyjny. Przyspieszy do realizację zlecenia.
Braki w zamówieniu należy zgłosić natychmiast po otrzymaniu przesyłki. Dlatego, jeżeli otrzymałaś/eś niekompletne zamówienie, nie czekaj, tylko poinformuj nas o tym niezwłocznie.
Ups! Wady produktów zdarzają nam się niezwykle rzadko, więc pewnie coś przeoczyliśmy. Możesz liczyć na naszą natychmiastową reakcję.
Twoją przesyłkę ubezpieczyliśmy do kwoty 5000 zł. Warunkiem skorzystania z ubezpieczenia jest spisanie protokołu przez kuriera. Jeżeli tego nie dopilnujesz, nie będziemy mogli pociągnąć firmy kurierskiej do odpowiedzialności i skorzystać z ubezpieczenia przesyłki, za które zapłaciłaś/eś.
Firmy kurierskie gwarantują dostawę w ciągu 72 godzin (3 dni robocze). Dlatego, jeżeli nie upłynął jeszcze ten termin, nie zgłaszaj jej zagubienia. Jeżeli minęły już 3 dni od daty wysłania, zachęcamy do kontaktu z infolinią wybranej przez Ciebie firmy kurierskiej. Jest to najszybsza droga do wyjasnienia sytuacji. Do rozmowy należy przygotować numer przesyłki (wysłaliśmy go do Ciebie wraz z informacją o wysyłce). Możesz również do nas wysłać zgłoszenie, podając numer swojego zamówienia. Poinformujemy Cię, jak tylko otrzymamy informacje od przewoźnika.
Dzięki formularzowi reklamacyjnemu, nie zapomnisz podać istotnych reklamacji, dzięki czemu szybiej zajmiemy się rozpatrzeniem zgłoszenia. Wypełnij go dokładnie i dołącz do niego zdjęcia dokumentujące zaistniałą sytuację.
Kontakt telefoniczny na pewno przyspieszy naszą interwencję: 572 378 563 lub 501 368 946
Wysyłając zgłoszenie reklamacyjne, koniecznie wpisz w tytule słowo "REKLAMACJA". Dzięki temu email trafi od razu do odpowiedniego działu i szybciej się z Tobą skontaktujemy. Najlepiej będzie, jeżeli odpowiesz na którąś z wiadomości, jakie otrzymałaś podczas składania zamówienia. Możesz również wysłać do nas email na adres: info{@}dyplomydladzieci.pl (usuń klamry z adresu, jest to zabezpieczenie antyspamowe). Do wiadomości dołącz formularz reklamacyjny oraz zdjęcia produktów. Nie zapomnij także podać numeru swojego zamówienia.
Copyright: 2024 DyplomyDlaDzieci.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone. Mapa serwisu