Naszą misją jest tworzenie najpiękniejszych produktów dla dzieci. Właśnie dlatego robimy wszystko, aby wyglądały naprawdę świetnie. W wyniku takiej polityki, poziom zwrotów wynosi u nas mniej niż 0,02%. To rewelacyjny wynik. Jesteśmy wdzięczni za to, że kochacie nasze produkty! Jeżeli jednak chcesz zwrócić swoje produkty, przyjmiemy je bez zbędnych pytań. Dla nas najważniejsza jest Twoja satysfakcja 😉
Odstąpienie od umowy – ważne informacje >
Nim odeślesz produkty, zachęcamy Cię do kontaktu telefonicznego. Jeśli popełniliśmy błąd podczas realizacji Twojego zamówienia, postaramy się go natychmiast naprawić. Jeżeli natomiast nie spodobały Ci się nasze produkty lub liczyłaś/eś na coś innego, zwrócimy Ci pieniądze w mgnieniu oka!
Szczególnie wdzięczni będziemy za wszystkie uwagi oraz krytykę. Tak! Pragniemy bowiem dążyć do perfekcji, a bez niej, będziemy stali w miejscu. Podchodzimy do biznesu odpowiedzialnie.
Jak zwrócić produkty aby otrzymać zwrot 100% wpłaty?
Aby odstąpić od umowy, wypełnij formularz odstąpienia. Podaj w nim wszystkie Twoje dane, wraz z numerem zamówienia oraz numerem rachunku bankowego, na który mamy zwrócić wpłatę.
Prześlij go do nas razem (najlepiej razem z produktami) nie później, niż w ciągu 14 dni od otrzymania produktów. Adres do wysyłki do działu zwrotów znajduje się na drugiej stronie formularza.
Formularz odstąpienia od umowy
Zapakuj dobrze produkty, aby uniknąć ich uszkodzenia
Produkty kartonowe są bardzo podatne zarówno na uderzenia, zagięcia oraz zawilgocenie. Dlatego wdzięczni będziemy, jeżeli dołożysz wszelkich starań, aby dotarły do nas w stanie nienaruszonym:
- ułóż je równo w stosie, aby nie robiły zaginały się narożniki oraz żadne wystające elementy
- owiń je i ściśnij tekturą, aby zabezpieczyć przed przesuwaniem się w paczce
- zabezpiecz paczkę kartonem oraz folią
To bardzo ważne. Zależy nam aby zwrócić Ci 100% wpłaty. Jeżeli jednak kurier uszkodzi produkty, będziemy zmuszeni obniżyć ich wartość lub odmówić zwrotu. ʭ