Chociaż z odmową uznania reklamacji praktycznie nie mamy do czynienia, przygotowaliśmy artykuł, w którym opiszemy kilka przypadków, wykluczających uznanie reklamacji. Zapoznaj się z nim dokładnie, aby nie popełnić błędów, wykluczających uznania Twoich roszczeń.
Link do dokładnej instrukcji składania reklamacji oraz formularza zgłoszenia reklamacji znajdziesz na samym dole artykuły.
Dopilnuj tego: Protokół uszkodzenia przesyłki
Jeżeli produkty dotarły do Ciebie uszkodzone, spisanie protokołu uszkodzenia leży jak najbardziej w Twoim interesie. Dlatego dopilnuj tego za wszelką cenę. Przesyłki nadawane do klientów pakujemy starannie i ubezpieczamy do kwoty 5000 zł.
Jeżeli kurier nie spisał protokołu uszkodzenia przesyłki, nie będziemy mieli prawa do skorzystania z ubezpieczenia, które opłaciłaś/eś w koszcie przesyłki. Decyzję o rozpatrzeniu reklamacji podejmiemy dopiero po otrzymaniu produktów od Ciebie.
Udokumentuj jak możesz najdokładniej uszkodzenie i zabezpiecz produkty, aby nie uległy dalszemu uszkodzeniu.
Zabezpiecz produkty
Jeżeli decydujesz się odesłać do nas produkty, zabezpiecz je z największą starannością. Jest to warunek kluczowy uznania zwrotu. Jeżeli dotrze do nas paczka ewidentnie źle zabezpieczona z uszkodzonymi artykułami, możemy odrzucić Twoje roszczenia.
- Tektury zabezpieczające nie mogą być pogięte. Jeżeli tektury są pozaginane, usztywnij produkty nowymi tekturami lub w inny sposób.
- Produkty muszą być ściśnięte równo, w jednym stosie tak, aby nie wystawały z zabezpieczeń i nie miały żadnego luzu. Idealnie do tego nadaje się folia strech.
- Nie wysyłaj produktów luzem, w kopercie bąbelkowej, bez żadnego zabezpieczenia.
Jak zgłosić reklamację
Prawidłowe zgłoszenie reklamacji pozwoli nam zainterweniować znacznie szybciej, niż przewiduje to Regulamin serwisu. Aby złożyć reklamację, kliknij link poniżej i wykonaj dokładnie opisane kroki. Zainterweniujemy natychmiastowo.