Zarządzaj swoją przesyłką

Niezmiernie miło nam poinformować, iż wprowadziliśmy nową, bezpłatną usługę, dzięki której otrzymasz zupełnie nowe możliwości zarządzania dostawą swoich produktów!

Nowe możliwości zarządzania dostawą to wygoda i bezpieczeństwo

Rozumiemy, że możesz mieć problem w ciągu dnia, aby odebrać przesyłkę, lub np. ze względów losowych musisz zmienić adres dostawy a paczka jest już w drodze. Właśnie dlatego, w DyplomyDlaDzieci.pl otrzymujesz możliwość decydowania zarówno o dacie, miejscu oraz sposobie doręczenia paczki 🙂

Co to oznacza dla Ciebie?

Przede wszystkim wygodę, oraz większe prawdopodobieństwo otrzymania przesyłki w awaryjnej sytuacji. Chociaż wydaje się to niepotrzebne, zapewniamy, iż wiele osób skorzystało z tej możliwości i uratowało swoja dostawę.

Oto dostępne opcje dla Ciebie, z których możesz skorzystać, nawet jak przesyłka opuści już naszą siedzibę:

  • Zmiana adresu przesyłki / doręczenie na nowy adres
  • Zmiana daty dostawy (druga próba doręczenia na pierwotny adres w dniu wskazanym przez Ciebie)
  • Możliwość zadeklarowania odbioru własnego (przesyłka będzie oczekiwać na Ciebie przez 7 dni)

Co musisz zrobić?

Aby zyskać nowe możliwości zarządzania przesyłkami oraz być na bieżąco informowanym realizacji dostawy, wybierz opcję dostawa ekspresowa podczas składania zamówienia. To jedyne, co musisz zrobić, aby zyskać nowe możliwości.

Od tej pory, będziesz otrzymywać informacje na temat zbliżającej się dostawy oraz przybliżonej daty jej realizacji. W wiadomości otrzymasz także linki do strony internetowej, które pozwolą Ci na dokonywanie zmian w wybranych opcjach doręczenia – jeszcze zanim rozpocznie się proces dostawy.

Aby zmienić adres lub godziny dostawy, zadzwoń na infolinię: Infolinia: 46 814 82 20 (koszt wg stawek operatora osoby dzwoniącej). Godziny pracy: pon.-pt. w godzinach 7.00 – 19.00, w sob. w godzinach 7.00 – 15.00.

Jako nadawcę podaj DyplomyDlaDzieci.pl . Przygotuj też numer swojej przesyłki, jaki otrzymałeś/aś od nas mailowo 😉

Z opcji zarządzania przesyłką nie skorzystają klienci z Allegro

Z wielu udogodnień, takich jak modyfikacja produktów, negocjacja ceny, powiadomienie o etapach realizacji czy możliwość zarządzania swoją przesyłką, nie skorzystają klienci, składający zamówienia przez serwis Allegro. Wynika to z polityki serwisu oraz zaszyfrowania adresów e-mail oraz zapisów w regulaminie pośrednika.

Dlatego bardzo cieszymy się, że złożyłaś/eś zamówienie bezpośrednio w naszym sklepie internetowym. Nie zapłacimy prowizji, dzięki czemu będziemy mogli szybciej rozwijać nowe produkty, a Tobie możemy zaoferować znacznie lepsze warunki i priorytetową realizację zamówienia 😉

Czy możemy jeszcze coś zrobić dla Ciebie?

Dopracowywanie oferty jest dla nas niezwykle ważne. Dlatego szczególnie cieszymy się, iż to właśnie klienci sklepu internetowego DyplomyDlaDzieci.pl jako pierwsi będą mogli skorzystać z tego innowacyjnego rozwiązania oraz przejąć kontrolę nad procesem doręczenia przesyłki.

Jeżeli masz jakieś sugestie, lub możemy coś zrobić, aby obsłużyć Cię jeszcze lepiej, skontaktuj się z nami koniecznie. Będziemy wdzięczni za każdy sygnał, szczególnie za to, co możemy poprawić. Dziękujemy!