Jak anulować zamówienie złożone w serwisie Allegro?

Czasami otrzymujemy prośby o anulowanie zamówienia złożonego w serwisie allegro. Najczęstszą przyczyną tego jest złożenie zamówienia przez pomyłkę, chęć zakupu z odroczonym terminem płatności (na allegro nie ma takiej możliwości) lub zdublowanie zamówienia ze sklepem internetowym. Tutaj znajdziesz krótką instrukcję, jak anulować swój zakup. Mamy nadzieję, że będzie pomocna.

Jak anulować zakup złożony w serwisie Allegro?

Jeżeli chcesz anulować swój zakup, wykonaj następujące kroki:

  • zaloguj się do swojego konta
  • wejdź do zakładki Moje Zakupy / Kupione
  • kliknij „Szczegóły” przy produkcie do anulowania
  • na dole znajdziesz „Zwróć część lub całość towaru”.

Nie musisz nic więcej robić, pośrednik poinformuje nas o dokonanym zwrocie. Jeżeli dokonałaś zapłaty za produkty, otrzymasz od nas zwrot w regulaminowym terminie.

Potwierdź zwrot w wiadomości (ważne!)

Po otrzymanym wniosku odstąpienie od umowy, zwrócimy się do Allegro w celu wycofania naliczonej prowizji od sprzedaży. Otrzymasz wtedy e-mail o treści:

Pomóż nam wyjaśnić wątpliwości!
Sprzedający powiadomił Allegro, że warunki transakcji uległy zmianie

i wskazał następujący powód: Kupujący odstąpił od umowy.
Czy potwierdzasz jego wersję?

Koniecznie potwierdź przyciskiem TAK. To bardzo ważne, aby odstąpienie na Allegro było ważne. W przeciwnym razie nie anulujemy Twojego zamówienia, a serwis naliczy nam prowizję od sprzedaży, do której faktycznie nie doszło. Dziękujemy!

Zamawiaj bezpośrednio w DyplomyDlaDzieci.pl

Jeżeli w przyszłości zechcesz kupić nasze produkty, z całego serca zapraszamy do zakupów bezpośrednio w naszym serwisie. Dostępna jest tam dużo większa liczba produktów oraz niższe ceny (nie musimy w ceny wliczać prowizji dla pośredników).